Додаткові відомості
Освіта
Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова, 2000Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, 2005
Перелік місць роботи
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи Теми дисертацій (захищених)
Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віціГромадська активність
ГО "Українська психологічна асоціація", 2025 рік Науково-дослідна та міжнародна діяльність
Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)
Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University
| К-сть публікацій | К-сть цитувань | h-index в Scopus | Дата оновлення | |
|---|---|---|---|---|
| 2 | 3 | 1 | 2025.12.11 06:00:25 | Перейти до Scopus link |
Індекси цитування Google Академії
| | Цитування | h-індекс | i10-індекс | Дата оновлення | ||
|---|---|---|---|---|---|---|
| За весь період | 94 | 6 | 2 | 2025.12.09 14:25:30 | Перейти на сторінку link | |
| За останні 5 років | 79 | 6 | 2 |
Конференції (5)
| ID | Назва | Тема доповіді | Місце проведення | Документ, що засвідчує | Дата проведення |
|---|---|---|---|---|---|
| 12778 | "Сучасний дизайн інклюзивного навчання: успішні українські та зарубіжні практики" | без доповіді | м.Київ | document.pdf | |
| 6147 | Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики | без доповіді | Київ | document.pdf | |
| 2728 | Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики" | Психологічна техніка "Моя історія" як засіб налогодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом | Київ |
|
|
| 2727 | ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології "Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення" | простірТерапія з однолітками для дітей з аутизмом як потенціал соціально-психологічних ресурсів в інклюзивному середовищі | Київ |
|
|
| 1637 | XI Міжнародна науково-практична конференція \ | ІНОВАЦІЙНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ CASE-STUDY В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЛОГОПЕДІВ) | місто Камянець-Подільський | document.pdf |
Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (11)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 47991 | Management processes and systems of internal quality assurance of education in pre-school education institutions during martial status | |
| 48472 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | |
| 49256 | Особливості готовності батьків і фахівців до впровадження методів «Натуралістичне втручання» та «Візуальна підтримка» для становлення соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом | |
| 46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
| 45215 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | |
| 49255 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | |
| 38316 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
| 46453 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
| 37181 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | |
| 36135 | Psychological technology "My story" as a way forming cooperation between specialists and parents of the child with autism | |
| 19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) |
Фахові видання, що затверджені МОН (12)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 49262 | Емпіричне вивчення стану сформованості лексичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутизмом | |
| 49920 | Особливості використання арт-терапевтичних технік під часкорекційно-розвиткової допомоги дітям дошкільного віку ізмовленнєвими труднощами | |
| 49260 | Удосконалення змісту діяльності практичного психолога закладу освіти щодо надання додаткових послуг з опорою на міжнародні стандарти | |
| 49256 | Особливості готовності батьків і фахівців до впровадження методів «Натуралістичне втручання» та «Візуальна підтримка» для становлення соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом | |
| 46454 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | |
| 41603 | Особливості партнерства між фахівцями закладу освіти та батьками дитини з особливими освітніми потребами | |
| 38316 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
| 46453 | Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice | |
| 36135 | Psychological technology "My story" as a way forming cooperation between specialists and parents of the child with autism | |
| 19509 | Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) | |
| 16225 | Адаптація методу "Соціальні історії" у роботі з дошкільниками з розладами аутистичного спектра | |
| 16305 | Особливості вивчення міжособистісних стосунків у дошкільників з розладами аутистичного спектра |
Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)
| ID | Роль учасника | Організація, що впроваджує | Назва проєкту | Координатор проєкту | Документ, що засвідчує | Період реалізації |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 164 | Учасник програми | Британська Рада в Україні | Студентська академічна мобільність в Україні (САМ) | голова Британської Ради в Україні Саймон Вільямс |
- | 31.05.2020-11.05.2021 |
Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)
| ID | Назва статті | Покликання | Дата індексації |
|---|---|---|---|
| 121 | Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37181/ | 2022 |
Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (1)
| ID | Назва | Підрозділ | Тип | Місце проведення | Роль | Рік |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 45 | Сучасний дизайн інклюзивного навчання: успішні українські та зарубіжні практики | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Міжнародна науково-практична конференція | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Голова (співголова) оргкомітету | 2025 |
Реєстр наукових публікацій (3)
| ID | Назва статті | Тип видання | Покликання | Рік випуску |
|---|---|---|---|---|
| 499 | Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48472/ | 2024 |
| 488 | Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану | наукове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45215/ | 2023 |
| 471 | Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом | фахове | https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46454/ | 2023 |
Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)
| ID | Назва організації | Назва проєкту | Період реалізації | Спосіб реалізації | Координатор проєкту | Роль учасника | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 438 | Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської | Міжнародне стажування | 01.11.2021-31.01.2022 | Не зазначено | Professor Ewa M.Kulesza | Учасник програми | Anna Suprun_Confirmation_1.11.21-31.01.2022.docx.pdf |
Завершені наукові дослідження (1)
| ID | Назва дослідження | Тип дослідження | Дата презентації результатів | Покликання |
|---|---|---|---|---|
| 151 | Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України | Повноцінне дослідження | 29.04.2021 00:00 | https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html |
Професійний розвиток
Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)
| ID | Підрозділ | Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК | Рівень цифрової компетентності | Дата |
|---|---|---|---|---|
| 303 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | Аналітик-дослідник | 23.02.2024 00:00 |
Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)
Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)
| ID | Тип участі | Період участі | Нарахований бал |
|---|---|---|---|
| 35 | Заняття у дитячому логопедичному центрі «Логотренажер» | 2016 | 5 |
Підвищення кваліфікації (15)
| ID | Назва модулю | Тип модулю | Документ, що засвідчує | Дата видачі довідки / сертифікату |
|---|---|---|---|---|
| 12906 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz-361-enk.pdf | 02.06.2025 00:00 |
| 11834 | LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання | Цифровий модуль |
|
27.03.2025 00:00 |
| 11557 | Український правопис у дії: основні зміни та нововведення | Дидактичний модуль |
|
19.03.2025 00:00 |
| 10706 | Міні-курси у системі розвитку цифрової компетентності, рівень Аналітик-дослідник | Цифровий модуль | Наказ 511.pdf | 13.06.2024 00:00 |
| 10255 | Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів | Інший модуль | Витяг_Супрун_Г.pdf | 18.09.2024 00:00 |
| 10125 | Сертифікація ЕНК | Цифровий модуль | nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf | 02.05.2024 00:00 |
| 9689 | Методика створення тестів для організації онлайн-тестування | Дидактичний модуль |
|
15.04.2024 00:00 |
| 9081 | Цифровий модуль | Інший модуль | наказ №843-Дод2_4.pdf | 25.12.2023 00:00 |
| 7223 | ІКТ(енк) | Інший модуль | nakaz_335_30.06.2022.pdf | 30.06.2022 00:00 |
| 7157 | інше | Інший модуль |
|
12.12.2022 00:00 |
| 6767 | інше | Інший модуль |
|
20.10.2022 00:00 |
| 6599 | Фаховий модуль (стажування) | Фаховий модуль (за кордоном) | Anna Suprun.pdf | 06.07.2022 00:00 |
| 5352 | Дослідницький модуль | Інший модуль | наказ № 356.pdf | 24.05.2021 00:00 |
| 1969 | Лідерський модуль | - |
|
26.12.2017 00:00 |
| 1704 | Фаховий модуль (стажування) | - |
|
11.10.2017 00:00 |
Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (11)
| ID | Назва заходу | Тип заходу | Місце проведення | Дата проведення | Нарахований бал |
|---|---|---|---|---|---|
| 1187 | Потенціал методу CASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження | Наукова цукерня, дискусія | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.05.2017 00:00 | 2 |
| 1166 | Модель надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 10.11.2017 00:00 | 10 |
| 1151 | Алгоритм надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі | Майстер-клас | Київський університет імені Бориса Грінченка | 15.12.2017 00:00 | 5 |
| 1135 | Моя історія "Логопед майбутнього" | Творча майстерня | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.11.2017 00:00 | 2 |
| 1132 | Логопедичне "Що? Де? Коли?" | Вікторина | Київський університет імені Бориса Грінченка | 14.11.2017 00:00 | 2 |
| 380 | «Навчання, засноване на дослідженнях. Метод CASE-STUDY» | Інститутський форум “Навчання, засноване на дослідженні в системі забезпечення якості освіти” | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 03.11.2016 00:00 | 2 |
| 140 | “Агресивність у дошкільному віці” | Семінар для вихователів, логопедів та корекційних педагогів Деснянського району міста Києва | ДНЗ №202 Деснянського району міста Києва | 13.10.2016 00:00 | 2 |
| 136 | “Ангелик з вовни своїми руками” | Майстер-клас | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 07.10.2016 00:00 | 2 |
| 135 | Логопедичне «Що? Де? Коли?» | Змагання | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 00:00 | 2 |
| 134 | “Логопед устами дітей” в рамках Міжнародного дня логопеда | Фотоконкурс | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 00:00 | 2 |
| 133 | “Професійне кредо логопеда” в рамках Міжнародного дня логопеда | Фотосушка | Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 | 14.11.2016 00:00 | 2 |
Зимові та літні школи (3)
| ID | Підрозділ | Тип школи | Назва | Місце проведення | Роль | Рік | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 122 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2025 | nakaz-78.pdf |
| 95 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Зимова | Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти "Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом" | Київський столичний університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2024 | наказ №282.pdf |
| 11 | Інститут людини | Зимова | Науково-практична онлайн-школа з інклюзивної освіта | Київський університет імені Бориса Грінченка | Член робочої групи | 2021 | Наказ_школа інклюзії.docx |
Викладацька діяльність
Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)
| ID | Назва | Рік |
|---|---|---|
| 18720 | Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій |
Нові освітні програми (2)
| ID | Підрозділ | Назва | Тип освітньої програми | Діяльність | Дата | Документ, що засвідчує |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 33 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Набір на програму | 09.06.2021 00:00 | 621-С-ТДСП-ВПА.pdf |
| 32 | Інститут людини | Втручання при аутизмі | Не міжгалузева | Створення програми | 09.06.2021 00:00 | ОП_09.06.2021.PDF |
Сертифіковані ЕНК (5)
| ID | ЕНК | Інститут \ факультет | ОКР | Форма навчання | Рік сертифікації | Номер наказу | Дата наказу | Термін пролонгації |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 2292 | Тренінг командоутворення (2 курс, 1р ВО, ЛОГ, заочна). Копія: id 27132 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Заочна | 2025 | 361 | 02.06.2025 00:00 | – |
| 2190 | Тренінг командоутворення (2 курс, 1р ВО, ЛОГ, очна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2025 | 361 | 02.06.2025 03:00 | – |
| 1807 | Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез (2-3 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2024 | 420 | 02.05.2024 00:00 | 24/25 н.р. |
| 1679 | Методи формування соціальних навичок (6 курс, ВА, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Магістр | Очна (Денна) | 2023 | 843 | 25.12.2023 00:00 | − |
| 1280 | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Бакалавр | Очна (Денна) | 2022 | 335 | 30.06.2022 00:00 | 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р. |
Оцінювання сертифікованого / пролонгованого ЕНК (16)
| ID | Інститут \ факультет | ЕНК | ОКР | Форма навчання | Оцінка активності | Оцінка студентів | Оцінка за авторство | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 14572 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез (2-3 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 5 | 15 | 31.12.2024 |
| 14554 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, 1р ВО, ЛОГ, очна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 15 | 4 | не враховується | 31.12.2024 |
| 13710 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Методи формування соціальних навичок (6 курс, ВА, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | 15 | 31.12.2023 |
| 13605 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 5 | 31.12.2023 |
| 12747 | Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 9 | не враховується | 10 | 31.12.2022 |
| 11466 | Інститут людини | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11464 | Інститут людини | Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, заочна) | Бакалавр | Заочна | 9 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11391 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11146 | Інститут людини | Виробнича практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (4 курс, СР, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 11117 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10980 | Інститут людини | Практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (6 курс, ЛОГ, денна) | Магістр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 10324 | Інститут людини | Технології інклюзивного навчання дітей з ментальними та поведінковими порушеннями (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9959 | Інститут людини | Методи і засоби діагностики дітей з аутизмом (3-4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 9435 | Інститут людини | Психолого-педагогічна діагностика дітей з порушеннями мовлення (2 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 8 | не враховується | не враховується | 30.11.2021 |
| 8502 | Інститут людини | Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 6 | не враховується | не враховується | 31.12.2020 |
| 6142 | Інститут людини | Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) | Бакалавр | Очна (Денна) | 10 | не враховується | не враховується | 10.12.2020 |
Рейтинг викладачів серед студентів (6)
| ID | Інститут \ факультет | Оцінка студентів | Дата оцінювання |
|---|---|---|---|
| 7573 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,92 | 31.12.2024 00:00 |
| 6657 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,88 | 30.12.2023 00:00 |
| 5781 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,91 | 30.12.2022 00:00 |
| 4910 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,69 | 28.12.2021 00:00 |
| 1460 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,31 | 12.01.2017 02:00 |
| 659 | Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти | 4,61 | 30.12.2016 00:00 |