Додаткові відомості

Освіта
Національний педагогічний університет імені М. Драгоманова, 2000

Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка, 2005
Перелік місць роботи
Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи
Теми дисертацій (захищених)
Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віці
Громадська активність
ГО "Українська психологічна асоціація", 2025 рік

Науково-дослідна та міжнародна діяльність

Індекс цитування у НМБ Scopus (за афільованими публікаціями)

Індекси цитування публікацій, афільованих до облікового запису Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University

К-сть публікацій К-сть цитувань h-index в Scopus Дата оновлення
2 3 1 2025.12.11 06:00:25 Перейти до Scopus link

Індекси цитування Google Академії

Цитування h-індекс i10-індекс Дата оновлення
За весь період 94 6 2 2025.12.09 14:25:30 Перейти на сторінку link
За останні 5 років 79 6 2

Конференції (5)

ID Назва Тема доповіді Місце проведення Документ, що засвідчує Дата проведення
12778 "Сучасний дизайн інклюзивного навчання: успішні українські та зарубіжні практики" без доповіді м.Київ document.pdf
6147 Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики без доповіді Київ document.pdf
2728 Всеукраїнська науково-практична конференція "Соціальне становлення особистості в умовах суспільних трансформацій: наукові підходи та сучасні практики" Психологічна техніка "Моя історія" як засіб налогодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом Київ document
2727 ІІІ Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки, психології та реабілітології "Інклюзія в новій українській школі: виклики сьогодення" простірТерапія з однолітками для дітей з аутизмом як потенціал соціально-психологічних ресурсів в інклюзивному середовищі Київ document
1637 XI Міжнародна науково-практична конференція \ ІНОВАЦІЙНЕ ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ CASE-STUDY В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ (ЛОГОПЕДІВ) місто Камянець-Подільський document.pdf

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних Scopus, WOS (2)

ID Назва Рік
49261 Educational applications of emotional intelligence for individuals with autism spectrum disorder
37181 Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils

Статті у виданнях, що входять до наукометричних баз даних (окрім Scopus, WOS) (11)

ID Назва Рік
47991 Management processes and systems of internal quality assurance of education in pre-school education institutions during martial status
48472 Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine
49256 Особливості готовності батьків і фахівців до впровадження методів «Натуралістичне втручання» та «Візуальна підтримка» для становлення соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом
46454 Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом
45215 Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану
49255 Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану
38316 Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice
46453 Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice
37181 Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils
36135 Psychological technology "My story" as a way forming cooperation between specialists and parents of the child with autism
19509 Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів)

Фахові видання, що затверджені МОН (12)

ID Назва Рік
49262 Емпіричне вивчення стану сформованості лексичної складової мовлення дітей старшого дошкільного віку з аутизмом
49920 Особливості використання арт-терапевтичних технік під часкорекційно-розвиткової допомоги дітям дошкільного віку ізмовленнєвими труднощами
49260 Удосконалення змісту діяльності практичного психолога закладу освіти щодо надання додаткових послуг з опорою на міжнародні стандарти
49256 Особливості готовності батьків і фахівців до впровадження методів «Натуралістичне втручання» та «Візуальна підтримка» для становлення соціально-емоційного розвитку дітей старшого дошкільного віку з аутизмом
46454 Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом
41603 Особливості партнерства між фахівцями закладу освіти та батьками дитини з особливими освітніми потребами
38316 Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice
46453 Social development of children of primary school age with autism relying on evidence based practice
36135 Psychological technology "My story" as a way forming cooperation between specialists and parents of the child with autism
19509 Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів)
16225 Адаптація методу "Соціальні історії" у роботі з дошкільниками з розладами аутистичного спектра
16305 Особливості вивчення міжособистісних стосунків у дошкільників з розладами аутистичного спектра

Інші статті (не входять ні до фахових, ні до наукових) (3)

ID Назва Рік
44765 Проблема професійної готовності майбутніх фахівців спеціальної освіти до роботи з дітьми з аутизмом
46452 Psychological technology "My story" as a way forming cooperation between specialists and parents of the child with autism
17207 До дитячого садка - з бажанням

Міжнародні науково-дослідні проєкти (1)

ID Роль учасника Організація, що впроваджує Назва проєкту Координатор проєкту Документ, що засвідчує Період реалізації
164 Учасник програми Британська Рада в Україні Студентська академічна мобільність в Україні (САМ)

голова Британської Ради в Україні

Саймон Вільямс

- 31.05.2020-11.05.2021

Індексування публікацій у Scopus, WoS (1)

ID Назва статті Покликання Дата індексації
121 Increasing the Competence of Teachers in the Formation of Socio-Emotional Skills of Inclusive Classes Pupils https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/37181/ 2022

Організація міжнародних/всеукраїнських наукових конференцій на базі Університету (1)

ID Назва Підрозділ Тип Місце проведення Роль Рік
45 Сучасний дизайн інклюзивного навчання: успішні українські та зарубіжні практики Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Міжнародна науково-практична конференція Київський столичний університет імені Бориса Грінченка Голова (співголова) оргкомітету 2025

Реєстр наукових публікацій (3)

ID Назва статті Тип видання Покликання Рік випуску
499 Restoration of Resources for Teachers and Students of Borys Grinchenko Kyiv University during the First Year of the War in Ukraine наукове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/48472/ 2024
488 Пошук ресурсів для педагогів і родин, які виховують дітей з особливими потребами, в умовах воєнного стану наукове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/45215/ 2023
471 Інноваційність практико-орієнтованого навчання майбутніх фахівців спеціальної освіти для роботи з особами з аутизмом фахове https://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/46454/ 2023

Участь у міжнародних програмах академічної мобільності (1)

ID Назва організації Назва проєкту Період реалізації Спосіб реалізації Координатор проєкту Роль учасника Документ, що засвідчує
438 Варшавська Академія спеціальної педагогіки імені Марії Гжегожевської Міжнародне стажування 01.11.2021-31.01.2022 Не зазначено Professor Ewa M.Kulesza Учасник програми Anna Suprun_Confirmation_1.11.21-31.01.2022.docx.pdf

Завершені наукові дослідження (1)

ID Назва дослідження Тип дослідження Дата презентації результатів Покликання
151 Особистість в умовах суспільних трансформацій сучасної України Повноцінне дослідження 29.04.2021 00:00 https://il.kubg.edu.ua/informatsiya/diialnist/naukova-robota/osobystist-v-umovakh-suspilnykh-transformatsii-suchasnoi-ukrainy/3089-zvit-pro-vykonannia-naukovoi-temy-instytutu-liudyny.html

Професійний розвиток

Цифрова компетентність викладачів Університету Грінченка (1)

ID Підрозділ Кафедра/НДЛ/НМЦ/ЦК Рівень цифрової компетентності Дата
303 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти Аналітик-дослідник 23.02.2024 00:00

Захист співробітником Університету кандидатської дисертації/доктора філософії (1)

ID Науковий керівник Тема дисертації / наукова спеціальність Місце, форма, роки навчання в аспірантурі Місце захисту Копія диплому Рік захисту
24

Скрипник
Тетяна Вікторівна, кафедра спеціальної психології, корекційної та інклюзивної
освіти Інституту людини, доктор психологічних наук, старший науковий
співробітник,  професор



«Особливості соціально-психологічної адаптації дітей з аутизмом у дошкільному віці», 19.00.08 - спеціальна психологія Аспірантура Інституту спеціальної педагогіки НАПН України Форма: заочна, роки: 2012-2016рр. Інститут спеціальної педагогіки НАПН України document 2017

Участь в соціальному проєкту «З києвом - для Києва» (1)

ID Тип участі Період участі Нарахований бал
35 Заняття у дитячому логопедичному центрі «Логотренажер» 2016 5

Підвищення кваліфікації (15)

ID Назва модулю Тип модулю Документ, що засвідчує Дата видачі довідки / сертифікату
12906 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль nakaz-361-enk.pdf 02.06.2025 00:00
11834 LMS Moodle як засіб реалізації диференційованого навчання Цифровий модуль document 27.03.2025 00:00
11557 Український правопис у дії: основні зміни та нововведення Дидактичний модуль document 19.03.2025 00:00
10706 Міні-курси у системі розвитку цифрової компетентності, рівень Аналітик-дослідник Цифровий модуль Наказ 511.pdf 13.06.2024 00:00
10255 Академічна доброчесність: онлайн-курс для викладачів Інший модуль Витяг_Супрун_Г.pdf 18.09.2024 00:00
10125 Сертифікація ЕНК Цифровий модуль nakaz_sertyfikatsiia_april_2024.pdf 02.05.2024 00:00
9689 Методика створення тестів для організації онлайн-тестування Дидактичний модуль document 15.04.2024 00:00
9081 Цифровий модуль Інший модуль наказ №843-Дод2_4.pdf 25.12.2023 00:00
7223 ІКТ(енк) Інший модуль nakaz_335_30.06.2022.pdf 30.06.2022 00:00
7157 інше Інший модуль document 12.12.2022 00:00
6767 інше Інший модуль document 20.10.2022 00:00
6599 Фаховий модуль (стажування) Фаховий модуль (за кордоном) Anna Suprun.pdf 06.07.2022 00:00
5352 Дослідницький модуль Інший модуль наказ № 356.pdf 24.05.2021 00:00
1969 Лідерський модуль - document 26.12.2017 00:00
1704 Фаховий модуль (стажування) - document 11.10.2017 00:00

Проведення інноваційних заходів в Університеті чи під його брендом (11)

ID Назва заходу Тип заходу Місце проведення Дата проведення Нарахований бал
1187 Потенціал методу CASE-STUDY для розвитку професійної компетентності фахівців спеціальної освіти: результати дослідження Наукова цукерня, дискусія Київський університет імені Бориса Грінченка 15.05.2017 00:00 2
1166 Модель надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі Майстер-клас Київський університет імені Бориса Грінченка 10.11.2017 00:00 10
1151 Алгоритм надання спеціальних освітніх послуг дітям з аутизмом в інклюзивному середовищі Майстер-клас Київський університет імені Бориса Грінченка 15.12.2017 00:00 5
1135 Моя історія "Логопед майбутнього" Творча майстерня Київський університет імені Бориса Грінченка 14.11.2017 00:00 2
1132 Логопедичне "Що? Де? Коли?" Вікторина Київський університет імені Бориса Грінченка 14.11.2017 00:00 2
380 «Навчання, засноване на дослідженнях. Метод CASE-STUDY» Інститутський форум “Навчання, засноване на дослідженні в системі забезпечення якості освіти” Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 03.11.2016 00:00 2
140 “Агресивність у дошкільному віці” Семінар для вихователів, логопедів та корекційних педагогів Деснянського району міста Києва ДНЗ №202 Деснянського району міста Києва 13.10.2016 00:00 2
136 “Ангелик з вовни своїми руками” Майстер-клас Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 07.10.2016 00:00 2
135 Логопедичне «Що? Де? Коли?» Змагання Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 14.11.2016 00:00 2
134 “Логопед устами дітей” в рамках Міжнародного дня логопеда Фотоконкурс Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 14.11.2016 00:00 2
133 “Професійне кредо логопеда” в рамках Міжнародного дня логопеда Фотосушка Інститут людини, проспект Павла Тичини, 17 14.11.2016 00:00 2

Зимові та літні школи (3)

ID Підрозділ Тип школи Назва Місце проведення Роль Рік Документ, що засвідчує
122 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Зимова Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти Київський столичний університет імені Бориса Грінченка Член робочої групи 2025 nakaz-78.pdf
95 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Зимова Всеукраїнська науково-практична школа з інклюзивної освіти "Актуальні проблеми якісної освіти дітей з аутизмом" Київський столичний університет імені Бориса Грінченка Член робочої групи 2024 наказ №282.pdf
11 Інститут людини Зимова Науково-практична онлайн-школа з інклюзивної освіта Київський університет імені Бориса Грінченка Член робочої групи 2021 Наказ_школа інклюзії.docx

Викладацька діяльність

Підручники, навчальні посібники (колективні) (1)

ID Назва Рік
18720 Консультативно-діагностичний супровід дітей з особливими освітніми потребами в діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій

Нові освітні програми (2)

ID Підрозділ Назва Тип освітньої програми Діяльність Дата Документ, що засвідчує
33 Інститут людини Втручання при аутизмі Не міжгалузева Набір на програму 09.06.2021 00:00 621-С-ТДСП-ВПА.pdf
32 Інститут людини Втручання при аутизмі Не міжгалузева Створення програми 09.06.2021 00:00 ОП_09.06.2021.PDF

Сертифіковані ЕНК (5)

ID ЕНК Інститут \ факультет ОКР Форма навчання Рік сертифікації Номер наказу Дата наказу Термін пролонгації
2292 Тренінг командоутворення (2 курс, 1р ВО, ЛОГ, заочна). Копія: id 27132 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Заочна 2025 361 02.06.2025 00:00
2190 Тренінг командоутворення (2 курс, 1р ВО, ЛОГ, очна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2025 361 02.06.2025 03:00
1807 Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез (2-3 курс, ЛОГ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2024 420 02.05.2024 00:00 24/25 н.р.
1679 Методи формування соціальних навичок (6 курс, ВА, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Магістр Очна (Денна) 2023 843 25.12.2023 00:00
1280 Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Бакалавр Очна (Денна) 2022 335 30.06.2022 00:00 24/25 н.р.; 23/24 н.р.; 22/23 н.р.

Оцінювання сертифікованого / пролонгованого ЕНК (16)

ID Інститут \ факультет ЕНК ОКР Форма навчання Оцінка активності Оцінка студентів Оцінка за авторство Дата оцінювання
14572 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Психологія розвитку: онтогенез, дизонтогенез (2-3 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 15 5 15 31.12.2024
14554 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Загальна та спеціальна психологія (1 курс, 1р ВО, ЛОГ, очна) Бакалавр Очна (Денна) 15 4 не враховується 31.12.2024
13710 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Методи формування соціальних навичок (6 курс, ВА, денна) Магістр Очна (Денна) 10 не враховується 15 31.12.2023
13605 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується 5 31.12.2023
12747 Факультет психології, соціальної роботи та спеціальної освіти Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 9 не враховується 10 31.12.2022
11466 Інститут людини Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11464 Інститут людини Загальна та спеціальна психологія (1 курс, ЛОГ, заочна) Бакалавр Заочна 9 не враховується не враховується 30.11.2021
11391 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика ІРЦ (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
11146 Інститут людини Виробнича практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (4 курс, СР, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
11117 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
10980 Інститут людини Практика зі спеціалізації "Спеціальна психологія" (6 курс, ЛОГ, денна) Магістр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
10324 Інститут людини Технології інклюзивного навчання дітей з ментальними та поведінковими порушеннями (3-4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 30.11.2021
9959 Інститут людини Методи і засоби діагностики дітей з аутизмом (3-4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
9435 Інститут людини Психолого-педагогічна діагностика дітей з порушеннями мовлення (2 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 8 не враховується не враховується 30.11.2021
8502 Інститут людини Курсова робота зі спеціалізації (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 6 не враховується не враховується 31.12.2020
6142 Інститут людини Виробнича (педагогічна) практика зі спеціалізації ППДДА (4 курс, КО, денна) Бакалавр Очна (Денна) 10 не враховується не враховується 10.12.2020

Рейтинг викладачів серед студентів (6)

ID Інститут \ факультет Оцінка студентів Дата оцінювання
7573 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,92 31.12.2024 00:00
6657 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,88 30.12.2023 00:00
5781 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,91 30.12.2022 00:00
4910 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,69 28.12.2021 00:00
1460 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,31 12.01.2017 02:00
659 Кафедра спеціальної та інклюзивної освіти 4,61 30.12.2016 00:00